czwartek, 29 stycznia 2015

Od Tassyi CD Argony

Właśnie wracał do domu od Shay, gdy zaczepiła mnie jakaś dziewczyna.
- Przepraszam , czy możesz mi powiedzieć, gdzie znajdę jakiś nocleg dla mnie i dużego zwierzęcia?
-Kim jesteś?-zapytałam.
-Argona Ryuketsu. Szukam noclegu.
-Są tu gospody, mogę cię zaprowadzić. A co to za duże zwierzę o którym wspomniałaś? Czyżbyś miała smoka?
-Tak.
-W takim razie lepiej gdybyś przenocowała u mnie. W gospodzie smok się nie zmieści. Mieszkam niedaleko pieczary, gdzie śpi mój smok. Na pewno przyjmie twojego.
-Prowadź. Ale nie chcę spać w twoim domu.
-I tak mam tylko jedno łóżko. Ale mam dużo koców w przybudówce.
***
Rano przygotowałam śniadanie, i nakryłam do stołu. Jednak Argona się nie pojawiła. Poszłam do niej. Siedziała pod ścianą.
-Coś się stało?-zapytałam delikatnie-Śniadanie gotowe.
<Argona?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz