poniedziałek, 26 stycznia 2015

Od Celin : Dziennik Księżniczki

"Nuda poranku, a potem całego dnia zabijała mój optymizm. To nie tak miało być. Chłód w moim spojrzeniu byłby zdolny zabić. Co się ze mną stało ? Jak bardzo wyparowałam z tego świata ? Nigdy nie byłam zwyczajna, ani jako dziecko, ani teraz. Ale... Oczekiwałam chyba za dużo od życia. Potrzebowałam wrażeń i emocji, które nie były godne mojej pozycji. Chciałam być jak Arsen, chciałam normalnie żyć. Lecz to było dla mnie nie osiągalne. Gdzie podziała się tamta radosna Celin biegająca po łące razem ze swoim smokiem ? Umarła, a na jej miejscu pozostałą prawie niewidzialna osoba. Nie tego chciałam. Nie prosiłam nigdy o to. Ale ja się nie wycofuję. I choćbym miała umrzeć, to nie poddam się. Będę walczyć o swoje życie i o moich poddanych. Zawsze byłam silna, a nawet najgorsze potwory mnie nie zabiły. Dlatego teraz wciąż będę walczyć. Będę walczyć o ludzi, smoki, o szczęście i... miłość ?”


Dziennik Księżniczki 1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz