niedziela, 1 lutego 2015

Stanowiska na Wyprawie!

Arsen Ceebris - Strateg oraz jeden z piechurów
Aaron Westfall - Kawalerzysta
Viserys Targaryen - Smoczy jeździec/łucznik (wiem, że pisałaś aby był smoczym jeźdźcem, ale wydaje mi się, że pasuje do niego łucznik, więc daj mi znać jeszcze co wolisz, ok?)
Jaffrey Baratheon - Smoczy jeździec

Celin Ceebris - Główny medyk
Scarlett Asgard - Piechur
Catherine Foy - Medyk
Tassaya Snow - Smoczy jeździec
Argona Ryuketsu - Zwiadowca
Calla Tor - Łucznik
Elizabeth Werdert - Kawalerzystka
Jeśli ktoś jeszcze chciałby dołączyć do wyprawy a zapomniał aby potwierdzić udział z poprzednim poście, to można zapisać się do poniedziałku włącznie. Piszcie w komentarzach pod TYM postem.

Gdyby ktoś miał jakieś zastrzeżenia co do swojego stanowiska proszę pisać w komentarzach.

Wyprawa rusza w poniedziałek po godzinie 18;00. Niestety nie dodam o tym posta w tej godzinie, ponieważ nie mam wtedy czasu, więc albo zrobi to Paper, albo ja w późniejszym czasie.

Pamiętajcie, że opowiadania dotyczące wyprawy mogą być skierowane do innego członka bloga tak aby ten je dokończył, ale po tym jak wyprawa się już skończy opowiadania te nie mogą już zostać dokończone.
Proszę też przy wysyłaniu tych opowiadań uwzględnić w temacie wiadomości, że jest to opowiadanie do wyprawy oraz to jak nazywa się Twoja postać, np;
Od Catherine - Wyprawa,
lub
Od Catherine CD Arsena - Wyprawa
Posty te będą oznaczone specjalną etykietą, aby łatwo je później znaleźć.
Każde wysłane opowiadanie bez wzmianki o tym, że dotyczy wyprawy nie będzie brało udziału w wydarzeniu, więc uważajcie!

Podczas wyprawy mile widziane też będą normalne opowiadania, które nie będą brane pod uwagę przy ogłoszeniu wyników.
Pozdrawiam,
odiium

3 komentarze:

  1. Tak spóźniona chętnie dołącze :)

    - Calla Tor

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się potwierdzałam nawet kilkakrotnie... chyba nie potrzeba wiele by wywnioskowac kim jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod poprzednim postem o wyprawie nie widziałam twojego komentarza, przepraszam jeśli przegapiłam dodaję już ;P

      Usuń